Apr 132011
 

Lantul de frizerii londoneze Murdock of London si-a lansat propria linie de produse pentru barbierit, in completarea gamei de ape de colonie. Noile produse vor fi folosite atat in propriile frizerii cat si pentru a fi comercializate publicului larg. Linia de produse contine Ulei pentru inainte de barbierit (pre-shave oil), crema de barbierit si balsam pentru dupa barbierit. Toate aceste produse contin ingrediente naturale active pentru hidratarea pielii si au ca rezultat un barbierit mai fin si mai putin agresiv.

Crema de barbierit Murdock contine uleiuri de Primula, Borago officinalis (Limba mielului), floarea soarelui, ceai verde si nalba si este usor parfumata cu uleiuri pe baza de citrice, la fel ca si apa de colonie Avalon. Uleiul pre-shave si balsamul aftershave contin extract de musetel si galbenele pentru a ajuta in pastrarea flexibilitatii pielii si menta pentru un efect racoros si reducerea iritatiilor pielii dupa barbierit.

Lantul de frizerii Murdock detine 4 locatii in Londra. Conceptul este unul original si imbina partea de servicii de frizerie cu un mic magazin unde comercializeaza, in afara de produsele lor cosmetice, diverse accesorii barbatesti si articole de imbracaminte si incaltaminte (esarfe, palarii, cravate, lenjerie, curele, butoni, batiste, genti de voiaj, etc.).

Prima frizerie / magazin au deschis-o in 2006, de atunci evoluand constant pana la 4 locatii in 2010 si, de anul acesta, avand propria gama de produse.

Site-ul companiei: http://www.murdocklondon.com

 

In afara de aparitia pe piata a unei noi marci de produse pentru barbierit, povestea lor poate fi luata drept exemplu de buna practica in afaceri in acest domeniu aflat in continua crestere. Asteptam sa vedem si la noi in tara astfel de exemple in ceea ce priveste frizeriile pentru barbati.

 Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>